Philips BODYGROOM Series 5000 TT2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BODYGROOM Series 5000 TT2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

broken.miho 13-09-2010

geen problemen met dit apparaat. voorzichtig zijn met de kammetjes erafhalen. makkelijk schoon te maken. snel op te laden. scheert niet super maar trimt prima.

ceepee 26-11-2009

Compleet waardeloos apparaat. Scheerkopconstructie is van een dermate slechte kwaliteit dat de kunstof pennen aan de binnekant vrijwel direct afgebroken waren. Vervolgens liet ook nog het blad los. Bij mij ligt ie al in de prullenbak. NIET KOPEN die rotzooi van PHILIPS

maxx1 24-07-2008

Dit is echt weer een pruts apparaat van Philips, ik had al genoeg van dit merk, maar heb me toch weer laten verleiden om toch weer eens te proberen, made in China. Scheert pijnlijk en slecht, na een paar dagen alweer flinke stoppels en het scheerblad al kapot, niet aanschaffen.

King Mars 30-05-2008

Werkelijk een waardeloos en gevaarlijk apparaat. Gelijk van de markt halen !

Ik had hem nog geen week of de kop ging al kapot. Het ergste was dat ik het eerst niet door had, waardoor ik pijnlijke verwondingen overhield.
Waardoor de kop kapot is gegaan ...?? Ik heb het twee keer kunnen gebruiken.

Ik snap niet dat Philips zo'n produkt op de markt durft te brengen. Een echte afrader.

PieterJ 07-05-2008

Na het opladen van het apparaat probeerde ik de opzetkam eraf te halen met als resultaat twee afgebroken pinnetjes aan de binnenkant in de scheerkop. De volgende dag heb ik dit gemeld bij de verkoper. Ik kon een nieuwe krijgen of mijn geld retour ontvangen. Ik koos voor het laatste want het vertrouwen in dit apparaat was ik kwijt.

Mieke79 06-05-2008

Ik heb het apparaat gekocht voor m'n vriend, hij wilde het opzetstukje eraf halen en toen brak er gelijk iets af. Terug gegaan naar de winkel, nieuwe gekregen en daar is precies hetzelfde mee gebeurt toen ik het deed!

1964 03-05-2008

Het is een onding de kop kapot na 1 keer te hebben gebruikt de opzetkammen krijg je er bijna niet af. resultaat twee pinnetjes afgebroken en apparaat is in de vuilnisbak beland. Zeker geen aanrader en het scheren ging ook niet erg gemakkelijk.

Sippie 13-08-2007

Een maand in bezit en nu enkele malen gebruikt en zeer tevreden. Zowel trimmen als scheren (standje 0)gaat prima. Eerste keer wel wat last gehad van jeuk, maar dat wordt ook aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Je huid moet eerst even wennen aan het scheren. Het gaat allemaal niet heel snel als je het goed wil doen, maar het lijkt me dat een andere groomer dat niet beter doet. En... mijn vriendin is ook erg tevreden met het resultaat!

piet 67 14-06-2007

een dag in huis en nou al spijt
scheert niet, haartjes worden er uitgetrokken
met de opzetborstels helemaal geen resutaat
daarna onder de douche getest, maar ook dat werkt niet
al met al zware tegenvaller